CZŁOWIEK W CENTRUM UWAGI - IBIS STAWIA NA TĘTNIĄCĄ ŻYCIEM GOŚCINNOŚĆ

Marka ibis – lider wśród hoteli klasy ekonomicznej, nieprzerwanie od 1974 roku oferuje podróżnym i lokalnym mieszkańcom zupełnie nowe standardy hotelarstwa. Ich fundament stanowią: gościnność, otwartość na miejscowe społeczności i relacje międzyludzkie. Taka strategia jest odpowiedzią na oczekiwania gości hotelowych. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos[1], na zlecenie marki ibis w 6 państwach, zdaniem 80% ankietowanych, nowoczesny hotel jest wyjątkowym miejscem spotkań, w którym wszyscy goście, także niekorzystający z noclegu, czują się mile widziani. Najnowsze zmiany marki ibis mają sprawić, że należące do niej hotele staną się postrzegane jako przestrzeń dla każdego, tętniąca życiem, podążająca za najnowszymi trendami, z elastyczną ofertą, która pozwoli zaspokoić rozmaite oczekiwania i potrzeby wszystkich gości, bez względu na porę dnia.

Zmiana wizerunku marki zapewni gościom zupełnie nowe doświadczenia

Marka ibis pragnie powitać gości w hotelach tętniących życiem, gdzie każdy może skorzystać z wygodnego noclegu, zjeść coś pysznego, poznać nowych ludzi, albo posłuchać muzyki na żywo. Taka gama różnych możliwości w jednej lokalizacji jest ważna dla większości badanych (67%), którzy nową koncepcję ocenili pomiędzy 6 a 10, na 10 możliwych punktów. Marka ibis proponuje innowacyjne i wielofunkcyjne przestrzenie, które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi, podróżnymi i lokalnymi społecznościami.

Możliwość mobilnego zameldowania

Charakterystyczny dotychczas symbol hoteli – tradycyjna recepcja – został zastąpiony nowoczesnymi rozwiązaniami mobilnymi. Po przyjeździe do hotelu, goście zostaną powitani przez członka „ibis Smile Team” i dopełnią formalności związanych z zameldowaniem przy barze, rozkoszując się ulubionym drinkiem, lub siedząc w wygodnym lobby. Chociaż nowy sposób powitania gości wymaga użycia tabletów oraz autorskich rozwiązań mobilnych (PSM FOLS Mobile), to sprawia, że pracownicy hotelu są w ciągłym ruchu i mają lepszy kontakt z gośćmi. Pomimo nieustającego rozwoju technologicznego, relacje międzyludzkie nadal pozostają kluczowym elementem serdecznego powitania, co potwierdziło 61% badanych, którzy podczas zameldowania i wymeldowania z hotelu, preferują bezpośredni kontakt z obsługą. Do 2022 roku marka zamierza wprowadzić możliwość zameldowania za pomocą aplikacji w całej międzynarodowej sieci hoteli ibis.

W lutym 2019 roku rozpocznie się ponadto, przygotowana we współpracy z agencją MRM, kampania digitalowa. Jej celem będzie zwrócenie uwagi na członków „ibis Smile Team”, za pośrednictwem galerii profili pracowników, na którą złożą się opowiedziane przez nich anegdoty czy osobiste wyznania. Kampania wystartowała 31 stycznia 2019 roku we Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Szwajcarii.

Elastyczne rozwiązania dla wszystkich hotelowych przestrzeni

Poza serdecznym i indywidualnym powitaniem, hotele marki ibis ewoluują również od ustandaryzowanego podejścia w stronę elastycznej i spersonalizowanej obsługi. Umożliwiają to trzy nowe koncepcje wystroju wnętrz. Wybrani projektanci z Europy, Ameryki Łacińskiej oraz Azji przygotowali autorskie aranżacje oparte na idei  nawiązywania kontaktu z otoczeniem. W ten sposób to właśnie bar stał się miejscem, którym hotele pragną pochwalić się przed turystami i lokalnymi mieszkańcami.

Goście, w zależności od potrzeb, będą mogli wybierać spośród jedno- lub sześcioosobowych pokoi, a także zarezerwować „Smart Room” – rozwiązanie, które zrewolucjonizuje  standardy rynkowe. Ze względu na ogromną przestrzeń i funkcjonalną aranżację, wspomniany pokój zapewni komfort, dobry nastrój i poczucie bezpieczeństwa każdemu, kto zdecyduje się na jego wybór.